خبرهای داغ:

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در باغملک برگزار شد.

مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن ، عترت و نماز در باغملک با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش و مسئولین برخی ادارات و حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر در تالار ولایت آموزش و پرورش باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۹۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛ همزمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، علی صداقتی مدیر آموزش و پرورش باغملک ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در این جشنواره گفت: پیامبر اسلام در آخرین روزهای حیات خود، دو سرمایه بسیار بزرگ را برای ما به یادگار گذاشتند و تاکید داشتند که از این دو سرمایه غفلت نکنیم؛ قرآن و عترت، نماز هم یکی از ارکان و ستون دین است. اگر ما این سه سرمایه را در رفتارهای روزمره متبلور نکنیم، دچار نفاق خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به هجمه های دشمن و جو مسمومی که در فضای مجازی به راه انداختند باید با برگزاری این چنین همایش ها و مسابقات و محافل قرآنی، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

در ادامه این مراسم امام جمعه محترم شهرستان باغملک حجت الاسلام بهمنی به ایراد سخن پرداختند و بعد از اتمام مراسم افتتاحیه دانش آموزان در دبیرستان شهید نوری و دانش آموزان دختر در دبستان شهید گلی زاده در رشته های مختلف قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها