مسابقات قرآن، عترت و نماز ‌دانش‌آموزان طرقبه شاندیز با رقابت بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی به مدت ۴ روز در دارالقرآن نورالمهدی (عج) شهر طرقبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۰۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

رقابت ۱۶۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز ‌دانش‌آموزان مدارس طرقبه شاندیز

 ‌‌به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، مسابقات قرآن، عترت و نماز ‌دانش‌آموزان مدارس این شهرستان با رقابت بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان طرقبه شاندیز به مدت ۴ روز به میزبانی دارالقرآن نورالمهدی (عج) شهر طرقبه برگزار شد که دانش آموزان در یازده رشته آوایی و پژوهشی به رقابت پرداختند.

مصدقی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تشکر و قدردانی از حضور فعال دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز، توسل و تمسک به قرآن و اهل بیت را مصداق حدیث شریف نبوی دانسته تاکید کرد: فضای اصلی در این حوزه، مسابقه نیست و هدف آشنایی و انس با معارف ناب اسلام است.

وی حضور در فعالیت های قرآنی را از شئون عاقبت به خیری در دنیا و آخرت دانست و ضمن خدا قوت، به اساتید و داوران تاکید داشت که فضای مسابقات باید با استعداد یابی و استعداد پروری همراه باشد.

بنابراین گزارش؛ افتتاحیه این مسابقات با رقابت ۳۸۰ دانش آموز پسر از مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شهرستان در محل دارالقرآن نورالمهدی(عج) شهر طرقبه آغاز شد.

در ادامه مسابقات، ۴۱۰ دانش آموز دختر از مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهرستان و ۴۳۰ دانش آموز پسر از مقطع ابتدایی شهرستان در محل دارالقرآن نورالمهدی(عج) در روزهای مختلف به رقابت پرداختند.

آخرین روز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مدارس شهرستان نیز با شرکت ۳۹۰ دانش آموز دختر از مقطع ابتدایی شهرستان در محل دارالقرآن نورالمهدی(عج) برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها