همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و درآستانه انتخابات،جلسه قرارگاه جهاد تبیین با حضورمدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان،فرماندار و رؤسای ادارات در شهرستان دشتیاری برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۴۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،مدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان،با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جلسات جهاد تبیین گفت:ما به مردم خدمات میدهیم ولی نقش جهاد تبیین توسط مسئولین درست عمل نشده است.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی به خدمات نظام در حوزه های آموزش وپرورش،برق،جهادکشاورزی،راه وشهرسازی،کمیته امداد و...اشاره کرد و افزود:قرارگاههای جهاد تبیین درشهرستانها با نشستهای روشنگری و روایت صحیح از دستاوردهای نظام امید آفرینی نمایند.

وی برپایی میزهای خدمت جهادی برای مردم را از اولویتهای چند سال اخیر عنوان کرد و گفت:مسئولین با حضور در روستاها مشکلات را احصا و حل کنند و نتیجه به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان با تشریح وقایع بعد از پیروزی انقلاب و توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد:هر سال با فتنه های مختلف روبه رو بوده ایم و اخیرا هم در جنگ ترکیبی وشناختی با دشمن درحال مبارزه هستیم،دشمن در حال کاهش سرمایه اجتماعی نظام است و ما با حضور حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

گفتنی است در این جلسه رؤسای ادارات عضو کارگروههای جهادتبین، گزارشی از خدمات نظام در راستای افزایش رضایتمندی ارائه کردند.

ارسال نظرات