مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور مدیران دستگاه‌ها و سازمان های تابعه وزارت متبوع در استان، میز خدمت در مصلی قدس زاهدان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۶۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با هدف پاسخگویی سریع و رفع دغدغه‌های شهروندان در مصلی قدس زاهدان برپا شد.
وی افزود: یکی از برکات نماز جمعه به عنوان نماز عبادی سیاسی در جمهوری اسلامی، ارتباط مستقیم مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف، نشان دهنده اولویت اصلی کارگزاران نظام برای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه اسلامی است.
رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: استقرار میز خدمت در مساجد و محل برگزاری نماز جمعه، از برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان است که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب در همه نقاط اجرا می‌شود.
سلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و دشمنان در تلاش هستند این اقدامات را تضعیف کنند و کج جلوه دهند، اما باید تلاش کنیم این دستاورها در کام مردم شیرین جلوه کند و آن را حس کنند.
وی اظهار کرد: سلاح امروز دشمن بر طبل یاس و ناامیدی کوبیدن است و در تلاش است امید را از جامعه بگیرد و با سم‌پاشی افکار مردم را منحرف کند لذا نیاز است مسئولان با برخورد خوب و تعامل با مردم امید را در جامعه افزایش دهند‌.

ارسال نظرات