فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود:

فرهنگ بسیج منبعث از فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است

مشگین شرقی - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: فرهنگ بسیج منبعث و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا، سید الشهداء و فرهنگ حضرت عباس است.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۰۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

فرهاد اسماعیل اوغلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: سومین کنگره بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی شهر لاهرود برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و فرارسیدن اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، تربیتی، قرآنی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی و … در سطح بخش برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا است، افزود: شهدای سرافراز ایران اسلامی با تاسی از شهدای مظلوم دشت کربلا، حسین وار و ابوالفضل وار در مقابل ظلم و جور ایستادند و لحظه ای پا پس نکشیدند و ما امروز میراث دار همان شهدایی هستیم که از جان خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

اسماعیل اوغلی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا بیان کرد: بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است.

وی اضافه کرد: ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

اسماعیل اوغلی گفت: اهالی حسینی لاهرود با تقدیم بیش از ۴۰ شهید به انقلاب و نظام همواره در صحنه حاضر بوده اند و همواره حضور پرشور مردم در این یادواره ها برای نظام و همه مسئولین باعث دلگرمی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بیان کرد مردم بزرگ و حسینی لاهرود در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و در ادامه در جبهه مقاومت همواره در صحنه حاضر بوده و دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند.

ارسال نظرات