خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر از حضور بسیجیان در جهت خدمت رسانی به مسافران در برف مانده در محور افتر به فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم پرفیض و معنوی دعای ندبه همراه با قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد و ضیافت صبحانه با حضور و همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بارش نزول رحمت الهی، برف روبی معابر سطح روستا توسط پرسنل واحد خدمات شورا، دهیاری و بسیجیان پایگاه انجام شد.

او افزود: همچنین آماده باش ‌پرسنل دهیاری و بسیجیان پایگاه جهت خدمات رسانی به مسافران و جاماندگان در محور افتر _ فیروزکوه به دلیل بارش برف و بسته شدن راه های مواصلاتی انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: جهت تمرین والیبال بسیجیان پایگاه در سالن شهرداری سمنان هماهنگی های لازم انجام و گشت عملیاتی محله محور بسیجیان پایگاه بسیج از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار در روستا برگزار شد.

حمیدی یادآور شد: جلسه هفتگی قرائت قرآن کریم ویژه متربیان روستای افتر که مقیم سمنان هستند در مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها