خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی(س) گفت: مردم را باید تشویق به حضور حداکثری کنیم ضمن اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تحقق این جهاد بزرگ و گذرگاهی برای رسیدن به قله‌ پیروزی حضور حداکثری انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۸۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، معصومه طیبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی(س) در جمع مدیران صندوق‌های قرض الحسنه و سرگروه‌های جهادی این حوزه به نقش حساس و کلیدی مدیران صندوق و گروه‌های جهادی در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: این رده خدمت چون با عموم مردم سر و کار دارند بهتر می توانند روشنگری و تبیین کنند.

وی افزود: جهاد تبیین مطرح امروزی دیگر نشست و جلسه نیست، باید مثل صدر اسلام تبلیغ چهره به چهره کنیم؛ از خانواده شروع کنیم و در بین بقیه مردم جامعه روشنگری کنیم.

این فرمانده حوزه عنوان داشت: باید مردم را تشویق به حضور حداکثری کنیم و دهه‌ی فجر فرصت مناسبی برای ابن جهاد بزرگ و گذرگاهی برای رسیدن به قله‌ی پیروزی حضور اکثریت در انتخابات است.

طیبی بیان کرد: ما داعیه دار دین اسلام و انقلاب هستیم و از آنجایی که بهترین مکتب اسلام است دشمن اصل اسلام را نشانه گرفته است آنها می‌خواهند فقرا از بین بروند و اغنیا بمانند که این خلاف دین است.وقتی در جامعه ی ایران سه مدل ماهواره به فضا پرتاب می شود این یعنی قدرت و پیشرفت که باید قدر دانست.

وی در پایان از مدیران صندوق و سرگروه های جهادی خواست ضمن خدمت به مردم با تبلیغ چهره به چهره حضور حداکثری در انتخابات را رقم بزنند.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار