سرپرست فرمانداری تایباد گفت: امروز فضای مجازی جولانگاه دشمن برای تخریب ذهن جوانان و استفاده از افکار عمومی برای پیشبرد اهداف پلیدش است.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مهدی شیردل در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی با ائمه جمعه تسنن و تشیع تایباد اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی مشغول روایتگری با بکار بردن ترفند سیاه‌نمایی شده تا عملکرد دولت ایران را ضعیف جلوه دهد و مردم را به دولت بی‌اعتماد سازد. از این روش منی تواند بر افکار عمومی غلبه و ذهن جوانان را تخریب کند.

 وی با اشاره به اهمیت تبیین و روشنگری در فضای مجازی افزود: لازمه مبارزه باهدف دشمن، تبیین و روشنگری است و همه باید در فضای کنشگری دستاوردهای نظام توجه لازم را داشته باشند.

 شیردل بیان کرد: نظام اسلامی را مردم ایجاد کردند و حفظ آن را نیز به عهده دارند، ازاین‌رو مدیران دستگاه‌های اداری در این شهرستان مرزی موظف هستند در تحقق سیاست‌های عمومی با یکدیگر همراه و همسو شوند و خروجی مطلوب باید به تأیید مردم و ائمه جمعه برسد.

 سرپرست فرمانداری تایباد تصریح کرد: دولت ایران یک دولت مردمی است و رضایتمندی مردم در آن اولویت دارد. هرجایی در سطح شهرستان شرایط برای اتخاذ تصمیم فراهم نیست، از همه ظرفیت‌های استانی و سطح کشور نهایت بهره را می‌بریم.

 وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها باعث رقم‌خوردن دستاوردهای نظام اسلامی در جهان شده است و اقتدار کشور را نمایان‌تر کرده است.

شیردل اعلام کرد: هر چقدر از دوران انقلاب می‌گذرد نقش جوانان در عرصه‌های مختلف نظام بیشتر مشخص می‌شود. امروز جوانان و نوجوانان این شهرستان مرزی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی پرچم‌دار هستند و دشمن با همین مشکل دارد. وظیفه مدیران ارتقای عملکرد صحیح در راستای تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها