خبرهای داغ:
به همت رزمندگان و بسیجیان گردان۱٢۳ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جشن خانوادگی ویژه آغاز دهه مبارک فجر همراه با برنامه های شاد فرهنگی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان ، در محل اردوگاه امام خمینی(قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان ، در محل اردوگاه امام خمینی(قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون دورهمی خانوادگی را در کنار یکدیگر برگزار کردند.

فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد تفریحات سالم فرمودند: تفریحات، موضوعی بسیار مهم و اساسی است، خیلی ها هستند که ممکن است آن را جدی نگیرند و فکر کنند که زندگی خشک و بی‌انعطاف و بی‌لبخند ، می‌تواند زندگی موفقی باشد، اما چنین نیست، اگر در زندگی تفریح سالم و لبخند طبیعی که ناشی از نشاط است نباشد، زندگی بر خود انسان و اطرافیانش ، جهنم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه در اردوگاه امام خمینی (قدس سره الشریف) شهرستان تیران و کرون در جهت ایجاد صمیمیت و همدلی و ایجاد شور و نشاط در بین رزمندگان و بسیجیان عزیز و خانواده های گرانقدرشان برپا شد.

این برنامه با اجرای حاج آقا ادریسی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تیران و کرون و با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای افراد حاضر در جلسه انجام گرديد و در آخر با اهدای جوایز به برندگان مسابقات فرهنگی قبرنامه به پایان رسید.

ارسال نظرات