خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌ طالب(ع) تاکید کرد: ملت ایران نمونه تاریخی ندارد و تا زمانی که ایستادگی و همدلی بین آنان برقرار باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع بسیجیان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم، اظهار داشت: باید گفت جنگ جهانی سوم در سال‌های دفاع مقدس انجام گرفت و ما فقط در یکی از عملیات‌ها از ۱۹ کشور دنیا اسیر گرفتیم با وجود اینکه تمام سلاح‌ها در اختیار دشمن بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه جنگ مستقیم ما در ۸ سال دفاع مقدس با آمریکا بود و الان هم با آنان رویه‌ی جنگی داریم، بیان داشت: هشت سال جنگ تحمیلی بنام ملت تمام شد، زیرا آنان از امام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و او نیز از امیرالمونین(ع) فرمان می‌بردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: اگر انقلاب با تمام گرفتاری‌ها و سختی‌ها توانست ۴۵ سال از عمر خودش را سپری کند، بدلیل عمل والای مردم بزرگ، قهرمان و اهل باور ایران است که امام خمینی(ره) در مصداق این ملت گفتند که مثل آنان حتی حضرت رسول اعظم(ص) در حجاز و امیرالمومنین(ع) در حکومت خودشان نداشت.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و انقلاب مردی را به نام سردار قاسم سلیمانی تربیت کرد که جبهه‌ مقاومتی را با همبستگی عراق، لبنان، غزه، یمن و ایران تشکیل داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) اذعان داشت: ما به قدرت ساخت موشک‌های نقطه زن رسیدیم که امروز این فناوری در کشورهایی همچون یمن گسترده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه یمنی‌ها همیشه پیروز هستند، ابراز داشت: پیامبر در این‌باره فرمودند که نجیب‌ترین مردم، یمنی‌ها هستند و آنان در مبارزه خسته نمی‌شوند. آنها اولین گروهی هستند که پس از ظهور با حضرت ولیعصر(عج) پیوند می‌خورند. آنها مجاهدت‌هایی نیز در دفاع از فلسطین و غزه نشان دادند.

وی با بیان اینکه محبوب‌ترین جوانانی که با حضرت مهدی(عج) پیوند می‌خورند، ایرانیان هستند، عنوان داشت: دشمن متوجه آن شده است که اگر این انقلابِ جوانِ ۴۵ ساله بخواهد ادامه دهد، محو خواهند شد و آنان برای اینکه محو نشوند، جامعه را به سمت و سوی دیگری می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: در جنگ غزه، جبهه مقاومت یقینا پیروز است چرا که آنها با اراده‌ الهی و توکل رژیم صهیونیستی را که ادعای چهارمین ارتش قدرتمند جهان را داشت ضمن شکستن هیمنه پوشالی آن، ۶ ساعت در پادگان آنها نفوذ کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات