مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان:

میهمانی لاله ها در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

ناظری گفت: استان سیستان و بلوچستان ۸ شهید انقلاب دارد که در این ایام از خانواده این شهدای معظم با حضور مسئولین دیدار و دلجویی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد ناظری در جلسه شورای معاونین که صبح امروز درسالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۳۷۰ برنامه در این استان انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: اجرای برنامه ها از روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام به میهن اسلامی شروع و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: هر روز با یک شعار نام گذاری شده است و در تمامی شهرستان های استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود .

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان ۸ شهید انقلاب دارد که در این ایام از خانواده این شهدای معظم با حضور مسئولین دیدار و دلجویی خواهد شد.

ناظری مهم ترین برنامه اجرای در دهه فجر را مهمانی لاله ها در روز ۱۹ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۵ و اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان در روز ۲۳بهمن ماه بیان کرد که این برنامه ها در تمامی گلزارهای شهدای شهرستان های استان با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار