سرهنگ هراتی گفت: اردوی راهیان نور، فرصتی مغتنم، بی‌بدیل و استثنایی است تا تأثیر مثبتی روی فرهنگ دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه بگذارد.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، دانش آموزان پسر مدارس شهرستان ایرانشهر در قالب اردوی راهیان نور به یادمان ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تبیین کرد: اردوی راهیان نور، فرصتی مغتنم، بی‌بدیل و استثنایی است تا تأثیر مثبتی روی فرهنگ دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های آن دوران به نسل‌های آینده است، گفت: آن‌ها در این اردوها در جایی قدم می‌گذارند که رزمندگان اسلام در آنجا به مقابله با دشمن پرداختند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان تصریح کرد: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادمت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از دانش آموزان عزیز که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، می‌خواهیم خاطرات و دلنوشته‌هایشان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت کردند؛ بدرستی درک کنند.

ارسال نظرات