خبرهای داغ:
در سومین روز از دهه مبارک فجر؛

آموزشگاه ۶ کلاسه سلمان فارسی روستای سُهران به بهره‌برداری رسید+تصاویر

همدان-آموزشگاه ۶ کلاسه سلمان فارسی روستای سُهران، یک واحد مرغداری گوشتی و یک باب منزل مسکونی محرومین در نهاوند افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در سومین روز از ایام دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور احمدوند فرماندار نهاوند، معاون اداره کل نوسازی مدارس استان همدان، مدیر آموزش و پرورش نهاوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستانی، آموزشگاه ۶ کلاسه ابتدایی سلمان فارسی روستانی سهران نهاوند به بهره‌برداری رسید.

 این آموزشگاه دارای ۶ کلاس درس و اتاق‌های اداری در دو طبقه اسکلت بتنی با زیربنای ۵۲۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، از محل اعتبارات ملی خیّری و بنیاد برکت احداث شده است.

این پروژه منطبق بر آخرین استانداردها، معیارها و ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان ساخته شده و از امکاناتی نظیر، نمازخانه، آزمایشگاه، سرویس‌های بهداشتی داخل ساختمان، سیستم گرمایشی موتورخانه مرکزی و... برخوردار است.

 همچنین آموزشگاه دارای ۸۰۰ متر محوطه و ۱۵۰ متر دیوارکشی است.

در ادامه یک  واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه‌ در نهاوند افتتاح شد. هزینه اجرای این طرح ۲۰ میلیارد تومان و برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است. این واحد ظرفیت تولید ۳۰۰ تن گوشت سفید در سال را دارد.

در پایان نیز مسکن محرومین کمیته امداد به نمایندگی از ۶ واحد با اعتبار ۱۵ هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال در روستای قلعه قباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات