خبرهای داغ:
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در سال وز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران افزود امام مستضعفان با پرپایی حکومت اسلامی و تفکر انقلابی در قرن ۲۱ نظم نوین جهانی را که مبتنی بر تفکر شرق و غرب بود به چالش کشید.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۲۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سردار افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، امیر حسین محمدشفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسوول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسوول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به اهمیت حفاظت اطلاعات گفت: شاهکار حفاظت از اطلاعات در نیروهای رزمی و‌ نظامی را می توان در عملیات آزاد سازی فاو توسط رزمندگان و فرماندهان به نسل امروز شناساند. در آن روزگار غرور آفرین بزرگترین عملیات آبی خاکی تاریخ کشور در تقابل با دشمنان با رعایت حفاظت اطلاعات شکل گرفت که تمام دنیا را به تعجب وا داشت.

قنبر لو افزود: همه ما مفتخریم به اینکه در سپاه پاسداران خدمتگزار انقلاب هستیم و سربازی خود را در رکاب نایب امام عصر عج سپری می کنیم. نیروهای حفاظت اطلاعات افتخار می کنند که برای ملت عزیز ایران نقش سربازی ایفا می کند زیرا امام راحل فرمودند؛ ملت ایران برتر از ملت مسلمان در صدر اسلام هستند.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تاریخ انقلاب افزود: امام امت با برپایی حکومت اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی در قرن ۲۱نظم نوین جهانی را بر مبنای اسلام ناب محمدی در تقابل با تفکر شرق و غرب رقم زدند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها