خانه ایثارگران استان تهران پیروزی تیم فوتبال ایران بر ژاپن را به ملت ایران تبریک گفت

خانه ایثارگران استان تهران پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران بر تیم قدرتمند ژاپن در جام ملت های آسیا و صعود به مرحله فینال این مسابقات را به تمامی علاقه مندان ورزش و ملت ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به اینکه  تیم ملی فوتبال ایران پس از موفقیت در گروه C جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی متوالی مقابل فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات؛  در مرحله یک هشتم نهایی رقابت سختی برابر سوریه انجام داد و بعد از 150 دقیقه بازی سخت و نفس گیر، مقابل سوریه به برتری رسید.

به گزارش روابط عمومی  خانه ایثارگران استان تهران؛ حیدریان گفت: امروز نیز بچه های با غیرت تیم ملی ایران در جدال با ژاپن در شرایطی که با یک گل خورده از حریف عقب بود، اما با بازی تماشایی بازیکنان غیرتمند تیم ملی کشورمان ضربه نهایی را به سامورایی ها وارد کرد تا کار ژاپن تمام شود و   گل زیبای بازیکنان با غیرت کشورمان، تیم ملی ایران را یک گام   به جام نزدیک کرد .

حیدریان در پایان؛ این پیروزی ارزشمند را به تمامی ستارگان ورزش کشور و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت و برای ایران عزیز سربلندی و سرافرازی در تمام عرصه های جهانی را آرزو کرد.

  

ارسال نظرات