خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
یادواره شهدای روحانی شهرستان قیروکارزین با سخنرانی نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۷۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای روحانی شهرستان قیروکارزین با حضور حجت الاسلام رییسی، نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، مردم ولایت مدار شهرستان در حسینیه باب الحوائج شهر قیر برگزار شد.

حجت الاسلام رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه وظیفه همه ی ماست که دستاورد های نظام اسلامی را برجسته کنیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب نو ظهور، بی بدیل در عالم و بی سابقه بود. انقلاب ما آرمان گرا و اسلام گرا بود در این راستا عالم گیر و در قرن حاضر بی نظیر شد.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ،فردی منحصربه فرد و فوق العاده بود. انسانی مجتهد عالم و با تمام وجود مطلع به مبانی دینی با خصوصیت های خاص بود. امام (ره) با تمام وجود خدا را باور کرده بود. همه ی وجود او خدا بود، امام (ره) در طول تمام مدت نهضت انقلاب اسلامی حتی ذره ای از مبانی دینی کوتاه نیامدند و با شجاعت علوی و حسینی خود، انقلابش را به هیچ کجا وصل نکرد.

وی تصریح کرد: در طول حیات جمهوری اسلامی بند انگشتی از خاک ایران به بیگانه داده نشده است و امروز استقلال در این کشور حاکم است. در صورتی که قبل از انقلاب، آمریکایی ها حق توحش از مردم ایران می گرفتند. ملت ایران را از سگ‌های آمریکا پست‌تر می دانستند. شاه ایران نه علیه یک سرباز آمریکایی بلکه اگر چنانچه سگ آمریکایی را زیر می گرفت، از او بازخواست می کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز استکبار ذلیل و تحقیر شده است اظهار داشت: منحصرا نیروی دریایی سپاه تاکنون 9 سیلی به استکبار زده است . امروز باب المندب، مدیترانه و جاهای دیگر برای آمریکا و استکبار نا امن شده است و به گفته خود آنان دیگر ما ابر قدرت نیستیم. زمانی اگر آمریکایی ها می خواستند به جایی حرکت کنند مردم دنیا خودشان را جمع می کردند . امروز آن ها در منطقه توانایی حل هیچ حادثه و مسئله ای را ندارند.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: دشمن در سال های اخیر بارها قصه براندازی را بافتند و اشکالات کم را بزرگ جلوه دادند. اما با همه نیرنگ هایشان، خون شهدایی مثل حاج قاسمی که عاشق جمهوری اسلامی بود تمام توطئه های دشمن را کنار زدند.

وی افرود: حضورمردم در انتخابات و مشارکت همگانی امر مهمی تلقی می شود و مشارکت در انتخابات یاس دشمن را به همراه دارد و در سرنوشت آینده مردم و کشور اثرگذار خواهد.

به گزارش بسیج، در این مراسم از خانواده های شهدای طلبه،شهید مرتضی قاسمی، شهیدحسن جعفری و شهید حسین قائمی نسب با اهداء لوح تقدیر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار