مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب از ۱۵ تا ۲۵ بهمن‌ماه در ایلام برپا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا می‌شود.

 

وی افزود: زمان برپایی نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ بهمن‌ماه و ساعت بازدید از ۹ صبح تا ۲۱ شب خواهد بود. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ادامه داد: این نمایشگاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه آوای خوش سراج و نشر قلم اعظم برگزار می‌شود. 

 

هوشمند خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳ هزار عنوان و بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب با عناوین مذهبی، روانشناسی، رمان، تاریخ، ادبیات، کودک، نوجوان علمی و کتب زبان‌های خارجی به علاقمندان عرضه می‌شود. 

 

وی تصریح کرد: این آثار برای عموم با ۲٠ درصد تخفیف ارائه می‌شوند، برای دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی، دانشجویان، فرهنگیان، نویسندگان و هنرمندان بن تخفیف بیش از ۲٠ درصد در نظر گرفته شده که در هنگام خرید اعمال می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: امیدواریم، عموم مردم فرهنگ‌دوست استان بتوانند از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد علاقه را خریداری کنند.

ارسال نظرات