سردار شادمانی در جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری؛ اصحاب رسانه را پرچمدار جبهه جهاد تبیین خواند که ابزار آن در اختیار داشته و فن و هنر آن را به خوبی می دانند.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۳۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری  در مجتمع لاله شهرکرد همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا  در این آیین با تبریک دهه فجر، با اشاره به توصیفات رهبر معظم انقلاب از مردم استان چهارمحال و بختیاری ، گفت: استان چهارمحال و بختیاری  را از حیث جغرافیایی بام ایران می شناسند و از حیث معرفت، تدین، شور انقلابی هم باید بام ایران بنامیم.

سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی، در جمع خبرنگاران حاضر در این جشنواره،  افزود: اصحاب رسانه امروز در خط مقدم و افسران جبهه نرم هستند.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، عبور از همه شرایط سخت و دشوار طی 45 سال گذشته را مرهون پرتو انقلاب و حضور مردم در صحنه تحت ولایت امامین انقلاب دانست.

سردار شادمانی، با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب پیرامون جنگ نرم دشمنان انقلاب، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری دشمن ناامید از جنگ با ملت ایران است و با ابزار جنگ نرم آمده تا سرمایه های ما را بگیرد و بر ما چیره شود‌.

وی با اشاره به  اشتراک فتنه گران در جنگ نرم علیه ملت ایران، تصریح کرد: دشمنان مظهر قدرت ما را مردم می دانند و درست فهمیده اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت:‌شهدا را قهرمان می دانیم چون عصاره این ملت هستند و با تبعیت از پیامبر، قرآن، ائمه اطهار و ولی فقیه، دنیای خود را فدای حفظ دین کردند؛ ‌لذا باید از این سرمایه های ارزشمند دفاع کنیم.

وی، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب بعنوان دیده بان نظام مبنی بر اینکه دشمن درصدد غارت سرمایه ها و اندیشه های ناب ماست، گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف از پیروزی انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس با فداکاری کامل جانی و مالی برای حفظ  اسلام ناب بعنوان اولین سرمایه بعد از شکستن نظام طاغوت است.

سردار شادمانی دومین سرمایه مردم را نظام اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ امروز جهاد تبیین جایگزین تجهیزات نظامی و توپ و تانک و ... شده است. جهاد تبیین ریشه در طول تاریخ دارد و با جهاد تبیین پیامبران و ائمه، دین خدا ماندگار شده است.

این مقام ارشد نظامی گفت: جهاد تبیین امروز یک شمشیر برنده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک جهاد عظیم و فریضه فوری است که هرکس ساکت بنشیند گناه کرده و جفا کرده است.

وی، وی ادامه داد: این انقلاب نیاز به تبلیغ دارد چون با ارزش‌ترین سرمایه ماست هزاران نفر شهید و جانباز شدند تا انقلاب بماند، نباید ساکت ماند چرا که برخی تلاش دارند انقلاب فراموش شود و جوانان با آن بیگانه شوند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا عنوان کرد: دشمن شبکه فاسدی به نام مجازی درست کرده است و به دنبال ایجاد شائبه در دین ماست نباید اسیر فضای مجازی شویم و اصحاب رسانه موظفند متوجه رسالت خود باشند چرا که انتخابات پیش روی ماست.

سردار شادمانی، شبکه شیطانی، فاسد، و ظالمانه به نام فضای مجازی را برای مبارزه با جوانان که سرمایه ارزشمند ماهستند راه اندازی کرده و دائم به دنبال ایجاد شائبه در دین و نظام و جایگاه ولایت فقیه ماست .

وی در تبیین چیستی فلسفه جهاد تبیین  اظهار کرد: اولین بار خداوند بیان را با خلقت آدم ابوالبشر به انسان آموخت و قرآن را بیان نامید و کار ائمه هم تبیین بود. اگر جهاد تبیین نبود، خبری از خداپرستی نبود.

سردار شادمانی ادامه داد:  اصحاب رسانه که خط مقدم جهاد تبیین و مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن هستند باید متوجه رسالت خود و ایفای نقش خویش باشند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات اشاره کرد و تلاش دشمنان برای کم رنگ حضور و مشارکت مردم، گفت: باید دید چرا حضور مردم در انتخابات اینقدر مهم است؛ زیرا دشمن می داند با  افزایش مشارکت مردم، پشتوانه و اقتدار نظام اسلامی بیشتر می شود.

سردار شادمانی در بخش پایانی سخنان خود، با تإکید بر اینکه همچون فتنه های گذشته از فتنه اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد،  اظهار کرد: شما اصحاب رسانه پرچمدار جبهه جهاد تبیین هستید، که  ابزار آن در اختیار داشته و فن و هنر کار را به خوبی می دانید و باید همچون برادران خود در غزه، لبنان، یمن، شلمچه، والفجر 8، در عرصه جهاد تبیین هم خوش بدرخشید.

در این آیین با اهدای لوح و تندیس از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری  در 11 قالب و 13 محور تجلیل شد.

ارسال نظرات