مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ فرهیختگان این استان در عرصه جنگ نرم نیز همچون رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس، افتخار آفرین هستند.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: جشنواره هفتم رسانه ای ابوذر با استقبال ۱۰۰درصدی و ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه در یازده قالب و ۱۳محور و موضوع برگزار شد.

احسان ربیعی افزود: بیش از ۷۰درصد از سی و هشت اثر برگزیده این جشنواره متعلق به خواهران رسانه ای است.

احسان ربیعی افزود: شایسته تقدیرهای جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری هم بین برادران و خواهران به نسبت مساوی می باشد.

وی اظهار کرد: تلاش شد مانند سال‌های قبل با ایجاد فضای سالم، دقیق و بدون شائبه در امر قضاوت و داوری اعتماد فعالان این عرصه را که بزرگترین سرمایه بسیج رسانه است حفظ کرده و از این طریق به سمت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی که اوج آمال بسیج در میدان رسانه است، حرکت کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تاکید کرد: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است تا از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود تقویت کنیم.

ربیعی افزود: همدلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی متخصصان رسانه و فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است که از ۲ سال گذشته این همدلی افزایش پیدا کرده است.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،  با یادآوری توانمندی های اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فرهیختگان این استان در عرصه جنگ نرم  نیز همچون رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس، افتخار آفرین هستند.

ارسال نظرات