خبرهای داغ:
سردار یوسفی گفت: دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی با رویکرد خدمت‌رسانی به آحاد مردم استان به خصوص خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در خراسان جنوبی؛ سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۶۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در جلسه کمیته بانوان که در راستای برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی با رویکرد خدمت‌رسانی به آحاد مردم استان به خصوص خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بایستی از بستر اجرای برنامه‌های این کنگره مردم استان بهره‌مند شوند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و آموزشی نوعی خدمت به مردم ارائه شود.

سردار یوسفی با بیان اینکه باید تنوع موضوعات در اجرای برنامه‌ها مورد نظر دست‌اندرکاران باشد، گفت: به لطف خدا برنامه‌های که با محوریت بانوان  در استان انجام می شود در سطح کیفی خوبی برگزار شده است و نیاز هست از این ظرفیت در بستر کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی استفاده شود.

دبیر دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی بر صرفه جویی در هزینه‌ها تاکید کرد و افزود: بایستی تمامی کمیته‌های این کنگره با کمترین هزینه مصرفی، برنامه‌های مدنظر خود را اجرا کنند که تاثیر گذاری ارزشمندی در جامعه داشته باشند.

سردار یوسفی با بیان اینکه دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۴ در استان برگزار می‌شود، افزود: بایستی سعی شود تمامی برنامه‌های عمرانی، فرهنگی که در این دو سال در استان برگزار می‌شود با نام و یاد شهدا خصوصا شهدای همان منطقه، محل  و روستا و در ذیل این کنگره برگزار شود.

وی، بر انعکاس رسانه‌ای قوی برنامه‌های کنگره ملی دو هزار شهید استان تاکید کرد و خبر داد: تمامی کمیته‌های دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از ابتدای سال ۱۴۰۳ برنامه‌های اجرایی خود را در استان آغاز می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام افزود: حتما اجرای برنامه‌های محوری برای شهدای شاخص سال در قشر بانوان در دستور کار کمیته بانوان قرار داشته باشد و همچنین شهدایی که منتسب به استان هستند در هر نقطه از کشور که تدفین شده باشند.

سردار یوسفی افزود: در ستاد استانی اجرایی دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی ۸ کارگروه تشکیل شده که ۳۳ کمیته ذیل آن‌ها قرار دارند و مشابه این ستاد در شهرستان‌های استان نیز راه اندازی شده که اقدامات و فعالیت‌های این کنگره تا پایان رده در سطح استان رصد و دنبال می شود.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی بر ارتباط و تعامل کمیته‌های ستاد با یکدیگر تاکید کرد و گفت: ارتباط و تعامل با سایر کمیته‌ها و کارگروه‌ها یکی از مواردی است که در کمیته بانوان بایستی به آن توجه شد که بتوان با کمک سایر کمیته‌ها برنامه و اقدامات مدنطر به خوبی و با کیفیت اجرا شود.

وی ادامه داد: لازم است با انعکاس رسانه‌ای قوی برنامه‌های دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی؛ فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ترویج دهیم تا جهاد امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

سردار یوسفی عنوان کرد: بایستی از زمانی که تا روز برگزاری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی داریم با برنامه‌ریزی دقیق برای انجام برنامه‌های کیفی و مطلوب استفاده شود تا هر کمیته تاثیرگذاری خوبی در مخاطب و جامعه هدف خود داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با بیان اینکه کار  برایِ شهدا را باید به صورت دلی و اعتقادی انجام داد نه یک کار سازمانی، افزود: لازم است تا به یومن و برکت تعداد دو هزار شهید خراسان جنوبی، برنامه‌ها و فعالیت های این کنگره با عنوان تعداد دو هزار شهید خراسان جنوبی برنامه ریزی و اجرا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها