خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام ) به همراه مردم ولایتی و شهید پرور با سخنرانی حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه شهرستان اردستان در نماز عبادی سیاسی جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۷۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان گردان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند. حجت الاسلام والمسلمین دهشیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اردستان در سخنرانی خود پیرامون انتخابات بیان داشت  که کاندیدهای مجلس و طرفداران آنها، اصول اخلاقی و سلامتی این امر مهم را رعایت کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف در اوج شکوه، عظمت و قدرت قرار دارد گرچه مشکلاتی نظیر گرانی‌ها و اختلاس در کشور گاهاً مشاهده می‌شود اما دولت در تلاش برای حل مشکلات و مسائل ملت ایران است.

امام جمعه اردستان با خطاب قرار دادن کاندیدای انتخابات مجلس و طرفداران آنها گفت: وضعیتی که به بهانه انتخابات به وجود آمده کمتر از یک ماه دیگر برچیده می شود و بار دیگر رفاقت و دوستی ها به وجود می آید بنابراین مرزهای اخلاقی را نشکنید و بگذارید کاندیدا تخصص، اهداف و برنامه های خود را مطرح و بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دهشیری تصریح کرد: طرفداران کاندیدا اجازه دهند هر شخصی با شناخت، گزینه خود را انتخاب کند، کاری نکنید که آخرتتان را به دنیای دیگران بفروشید زیرا قرار نیست هرکسی هر گونه که دلش خواست به بهانه انتخابات تخلف کند و کسی هم برخورد نکند.

ارسال نظرات