خبرهای داغ:
به مناسبت شروع سالگرد بهار انقلاب اسلامی، جلسه سیاسی بصیرتی همراه با جهاد تبیین و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قریشی با حضور، رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین(علیه السلام) برنامه در مسجد اصحاب کساء شهرستان شهرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان وبسیجیان گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین علیه السلام اقدام به برگزاری جلسه سیاسی بصیرتی به منظور حضور حداکثری در انتخابات آتی نمودند.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: برنامه در مسجد اصحاب کساء برگزار شد،تمامی نیروهای گردان،فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرضا وتعدادی از پرسنل این ناحیه در این جلسه حضور بهم رساندند.

فرمانده گردان در ادامه گفت: سخنران جلسه حجت الاسلام والمسلمین قریشی بودند، ایشان ابتدا سالروز ورود تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)و دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و در ادامه سخنان خود را با موضوع ولایت فقیه که از حضرت آدم (علیه السلام) بود شروع و در زمان انبیا ادامه داشت تا به خاتم الانبیا حضرت محمد (صلوات الله علیه) رسید و سپس در ادامه به امامان معصوم (علیهما السلام) رسید.

 ایشان افزود: در زمان غیبت امام معصوم هم طبق فرمایش امامان معصوم (علیهما السلام) مسلمانان وظیفه دارند که از فقیه عادل وجامع الشرایط پیروی کنند.

حاج آقا قریشی در ادامه سخنان خود به انبیا و امامان معصومین (علیهما السلام) وسختی ها، آزارها وتحریم های دشمنان زمانه آنها اشاره کردند، که با صبر وپشتکار توانستند مردم را به دین خدا هدایت کنند، ایشان اشاره کردند که ما نیز باید از انبیا و امامان معصوم (علیهما السلام) الگو بگیرم، با صبر خود، با پشتکار و از همه مهم تر اطاعت پذیری از ولی فقیه زمان خودمان زمینه سعادت دنیا و آخرت خود، خانواده و جامعه مان را بوجود بیاوریم.

حاج آقا قریشی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد که حضرت آقا امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: حضور عموم مردم در انتخابات پیش رو یک تکلیف است وهمه مردم وظیفه دارند دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنند و ما نیز موظف به پیروی از ولی فقیه خود هستیم وباید در انتخابات وجهاد تبیین شرکت کنیم و با دقت لازم افراد اصلح را انتخاب کنیم.

ارسال نظرات