خبرهای داغ:
آیین اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از ایذه به مناطق عملیاتی هویزه با حضور سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در مصلای امام خمینی «ره » برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه آیین اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از ایذه به مناطق عملیاتی هویزه صبح امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور سرهنگ پاسدار اکبر میرنام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایذه در در مصلای امام خمینی« ره »برگزار شد.

سرهنگ اکبر میرنام در آیین اعزام این کاروان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۴۴ دانش آموز پسر ایذه پایه متوسطه از شهرستان در قالب دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان ایذه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان ایذه ای در این دوره از اعزام در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مدت ۲ روز از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه در یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی جنوب حضور می یابند و از فضای متبرک و معنوی آن استفاده خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اشاره به اینکه یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین برگزاری همین اردوهای راهیان نور می باشد تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، آشنایی با معارف دفاع مقدس و سیره عملی و سبک زندگی شهدا، معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نسل نوجوان از اهداف اصلی این اردوها می باشد.

سرهنگ میرنام در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این در آبان ماه امسال،دانش آموزان پسر ایذه به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند، از تداوم برنامه اعزام راهیان نور دیگر اقشار تا پایان سال خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در پایان از حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی ایذه و مدیریت اردویی و گردشگری سپاه ناحیه ایذه به واسطه انجام برنامه ریزی و هماهنگی های اعزام این کاروان و همچنین همکاری ، مدیریت آموزش و پرورش ایذه و همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ و تاثیر گذار معنوی تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها