فرمانده سپاه اردبیل خبر داد؛

مشارکت سپاه اردبیل در پویش کاشت یک میلیارد درخت

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از آمادگی و مشارکت جدی سپاه استان اردبیل در طرح مردمی و کشوری کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

مشارکت سپاه اردبیل در پویش کاشت یک میلیون درخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر یکشنبه در جلسه وبیناری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، از اعلام آمادگی و مشارکت جدی سپاه استان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح بر اساس منویات مقام معظم رهبری در کنار مشارکت و همکاری در پروژه‌های آبخیزداری، در طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تحقق سهم کاشت ۴۰ میلیون درخت در استان اردبیل نیز مشارکت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با بسیج تمامی امکانات و به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری با توجه به ظرفیت بزرگی که در سپاه و بسیج وجود دارد، تصمیم بر این است که در راستای اجرای این طرح بزرگ درختکاری در استان از همه اقشار بسیج اعم از خواهران، برداران، دانش‌آموزان، دانشجویی، مساجد و… استفاده شود.

محمدی اصل افزود: همچنین از تمامی تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات بهره‌مند شده و از ظرفیت سپاه و بسیج سازندگی برای تحقق و اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات