میز خدمت ادارات کل سیستان وبلوچستان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور مدیران و کارمندان بسیجی در محل مصلای نماز جمعه شهرستان زاهدان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

مدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان هدف از برپایی میزهای خدمت بسیج کارمندان را اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات آنان عنوان کرد وگفت: میز خدمت نماز جمعه مکانی بی واسطه برای شنیدن مشکلات و فرصتی بی نظیر برای خدمت به مردم است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی خاطر نشان کرد: شهروندان زاهدانی با حضور در مصلی نماز جمعه شهرستان زاهدان و ملاقات چهره به چهره با مدیران اداره ها، سازمان‌ها، بانک ها و صندوق های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های مختلف پرداختند.

وی عمده مسائل مطرح شده از سوی شهروندان را در این ملاقات عمومی پیرامون مسائل اشتغال،تسهیلات و کارآفرینی برشمرد و گفت:پس از بررسی مباحث از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، درخواست‌ها بلافاصله جهت رفع و سامان دهی، پیگیری و اعلام نتیجه شدند.

گفتنی است میزهای خدمت جهادی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان با رویکرد پیامد محور و نتیجه محور برگزار میگردد که تاکنون نتایج مطلوبی داشته است.

ارسال نظرات