زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از برگزاری نخستین رزمایش فرایند رأی‌گیری درحوزه‌های انتخابیه استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۰۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

برگزاری نخستین رزمایش رای گیری در حوزه های انتخابیه زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا روز برگزاری انتخابات، دو رزمایش دیگر در حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد گفت: ارزیابی زیر ساخت‌های فنی، عملکرد دستگاه‌های احراز هویت و سامانه‌های انتخاباتی و سنجش میزان آمادگی کاربران، از طریق شبیه‌سازی فرایند رأی‌گیری واقعی، شناخت نقاط قوت و ضعف و پیگیری برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها از اهداف برگزاری این رزمایش بود.

 

وی افزود: اولین رزمایش انتخابات در ۴۱ نقطه از حوزه‌های ۱۹ گانه انتخابیه اصلی و فرعی استان و با حضور ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی انتخابات، انجام شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های احراز هویت رأی‌‌دهندگان در تمامی مناطقی که شعب ثابت و سیار خواهد بود، انجام شده است گفت: ۴۷ دستگاه اهراز هویت برای انجام عملیات مذکور و نیز آموزش عوامل اجرایی در اختیار استان زنجان است.

 

رفیعی گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی برای حوزه‌های انتخابیه استان در نظر گرفته شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از ثبت مشخصات عوامل اجرایی انتخابات در سامانه وزارت کشور نیز خبر داد و گفت: مشخصات بیش از ۷ هزار نفر از عوامل اجرایی در سامانه وزارت کشور ثبت گردیده که برگزاری انتخابات را در یازدهم اسفند عهده‌دار خواهند بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات