بمناسبت فرا رسیدن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مزار شهدای شهرستان ایرانشهر با حضور مسئولین و مردم غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ایرانشهر صبح امروز با حضور جهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر، امام جمعه محترم شهرستان حاجی عیسی بزمانی ،جمعی از اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری مزار شهدای شهرستان ایرانشهر غبارروبی، عطرافشاری و گلباران شد.


گفتنی است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ،سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر بهمراه امام جمعه محترم شهرستان ایرانشهر با جمعی از خانواده های شهدا دیدار و گفتگو کرد و از رشادت های این عزیزان تجلیل کردند.

امام جمعه،در این آئین، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مملکت ما هرچه دارد از برکت خون شهداست.

وی تاکید کرد: مملکت ما از شرق و غرب دشمن دارد و حامی نظام ما همین شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم آنها و ملت شریف ایران هستند و بیشتر از فرزند خود از این میهن اسلامی مراقبت و محافظ و نگهداری می کنند، لذا از خداوند متعال خواستارم بیشتر این توفیق را به ما و بویژه مسئولین عنایت کند تا قدر این خانواده ها بدانیم.

ارسال نظرات