خبرهای داغ:

برگزاری سومین مجمع قرآنیان شهر مریانج با حضور قاری بین المللی

همدان-سومین مجمع قرآنیان شهر مریانج با حضور جعفر فردی، قاری بین المللی کشور در کانون فرهنگی و قرآنی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۴۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مظاهری مدیر کانون فرهنگی و قرآنی امام صادق (ع) شهر مریانج در سومین مجمع قرآنیان که در کانون فرهنگی و قرآنی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه لازمه تبعیت از قرآن درک مفاهیم آن است، اظهار کرد: قرائت و انس با قرآن به تدریج منجر به تغییر زندگی ما خواهد شد.

وی انس با قرآن، عدالت، کرامت انسانی، آزادی، مردم سالاری دینی و استقلال را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران برشمرد و گفت: درحقیقت هنر امام راحل جاری کردن احکام اسلام در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی بود.

مدیر کانون فرهنگی و قرآنی امام صادق (ع) شهر مریانج یادآور شد: هیچ جریانی به اندازه انقلاب به مردم اسلام و ایران خدمت نکرد و گفتمان قرآن و شعور کرامت حاصل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه اعتقاد راسخ و استقامت امام خمینی(ره) در مسیر حق و حقیقت بر مبنای آموزه‌های دینی و قرآنی بود.

گفتنی است؛ تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی کشور جعفر فردی، اجرای گروه سرود همخوانی تبیان و تقدیر از حافظان قرآن کریم از جمله برنامه‌های این مجمع قرآنی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار