فرمانده سپاه سیمرغ در جمع خبرنگاران گفت: بصیرت برنده ترین سلاح در جبهه مقابه با دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ماندران؛ سرهنگ پور قربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که بصیرت برنده ترین سلاح در جبهه مقابله با دشمنان است، گفت: داشتن بصیرت مانع حرکت انسان در مسیر غلط میشود.

فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ اظهار کرد: جایگاه شهدا، ایثارگران، بسیجیان و تمام کسانی که در راه خدا مجاهدت میکنند در قرآن کریم مشخص شده است.

وی تصریح کرد: خداوند این مجموعه را که هر کدام به عناوین مختلف یک رسالت را دنبال میکنند، دوست دارد و در مورد جایگاه والای آنان در قرآن اشاره فرموده است.

پور قربان گفت: اجر و پاداش واقعی مجاهدت و ایثارگریهای این افراد را خداوند متعال میدهد تا جاییکه در قرآن کریم به آنان وعده اجر عظیم داده است.گاهی پاداش برخی از اعمال آنقدر بزرگ است که اجری برای آن در دنیا وجود ندارد و خداوند پاداش آن را در قیامت به انسان میدهد بنابراین خداوند متعال در آخرت به این افراد پاداشی عطا میکند که موجب تعجب دیگران میشود.

فرمانده سیمرغ با بیان اینکه دنیا محل آزمایش است، بیان کرد: مشکلات، شادیها و مادیات در این دنیا همه برای امتحان انسان آفریده شده و تنها انسانهایی که مسیر درست و خدایی را شناخته باشند گرفتار مسائل دنیوی نمی شوند.

وی با تاکید براینکه انسانها باید تلاش کنند که در جبهه درست و خدایی قرار گیرند، تصریح کرد: جبهه بسیج، ایثار، فداکاری و فی سبیل لله که انسانهای بزرگ و انبیای الهی همواره به دنبال آن بوده اند.

پور قربان داشتن بصیرت را مهمترین اصل برای رسیدن به این جبهه دانست و بیان داشت: بصیرت مسئله اساسی است که خداوند تبارک و تعالی بارها برآن تاکید فرموده و ویژگی اصلی انسانهایی است که در مسیر خدا حرکت میکنند.

وی با بیان اینکه هر ضربه ای که در طول تاریخ تا کنون خورده ایم ناشی از عدم درک صحیح، فهم و بصیرت الهی بوده است، اضافه کرد: بلاهایی که امروز انسانها در جهان با آن مواجه هستند ناشی از بی بصیرتی است.

وی بصیرت را برنده ترین سلاح در جبهه مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت کارسازترین ابزاری است که مانع حرکت انسان در میدان و زمین دشمنان میشود. اگر انسان به چنین سلاحی مجهز شود تمام قدم هایی که برمی دارد به نوعی موجب رنج و ناراحتی دشمنان شده و آنان را در مسیر رسیدن به اهدافشان ناکام میکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها