مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به سیاه‌نمایی جریان معاند و دشمنان نظام اسلامی گفت: متاسفانه رسانه‌های غربی و معاند با سیاه‌نمایی به دنبال القا حس خودکم بینی و نامیدی در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در یادواره خانگی شهید «نظرعلی کاشی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم قدردان کسانی باشیم که جانشان را فدای انقلاب و میهن اسلامی کردند تا ما در امنیت بسر ببریم.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با انقلاب خود دست استکبار را از منافع کشور کوتاه کردند، گفت: در دوران رژیم دست نشانده پهلوی، منافع ایران به به چپاول می‌رفت و رژیم هیچ ارزشی برای مردم قائل نبود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: گرچه امروز کسی منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی نیست ولی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به سیاه‌نمایی جریان معاند و دشمنان نظام اسلامی گفت: متاسفانه رسانه‌های غربی و معاند با سیاه‌نمایی به دنبال القا حس خودکم بینی و نامیدی در جامعه هستند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی از لحاظ معنویت هم پیشرفت چشمگیری کرده است؛ نمونه‌ی آن نیز حضور با شکوه دهه هشتاد و نودی‌ها در مراسم اعتکاف است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج به برخی مشکلات امروز اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولین باید با توان و تلاش بالا، بر این مشکلات فائق آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات