خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛
حجت الاسلام جوشقانیان گفت: مشارکت در انتخابات وظیقه ملی و شرعی همگان است در حالی که دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را برای مشارکت پایین و قهر مردم با صندوق‌های رأی معطوف کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه بصیرتی اردو تشکیلاتی فرماندهان و از اعضاء شورای حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س)، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با ایجاد شبهه با نشان‌دادن چهره‌ای ناکارآمد از انقلاب و همزمان با گذاشتن سرپوش بر خیانات پهلوی، مردم ایران را به این نتیجه برسانند که در انتخاب جمهوری اسلامی اشتباه کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تطهیر چهره رضاخان و رژیم پهلوی چندین سال است که در برنامه رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است.

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: در جهت دفاع از انقلاب اسلامی اسناد و دستاوردهای زیادی داریم و چشم امید ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه ایران به برکت انقلاب از زیر سلطه اروپا و آمریکا خارج شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در حال صدور و ترویج در کشورهای مسلمان جهان است.

حجت الاسلام جوشقانیان با تأکید بر اینکه برای ایران اسلامی امروز مرزی وجود ندارد و فرزندان انقلاب تنها مردم ایران نیستند، افزود: شیخ زکزاکی با مدد از این انقلاب و امام و بسیج مردمی اتفاق های خوبی را رقم زد و ۲۰میلیون نفر را شیعه کرد که این اتفاق به برکت مجاهدت امام عزیز است.

وی تأکید کرد: تحریم انتخابات نقشه و دسیسه دشمنان است تا مردم تحریم انتخاباتی و قهر با صندوق رأی را مطرح کنند و در انتخابات سهیم نباشند.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات