به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال دانشآموزی (موجینو) استان سمنان بهمنظور تجلیل از نفرات برتر در سالن همایش مجتمع فرهنگی ولایت با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، نماینده ولیفقیه در استان و اعضای شرکتکننده در رقابت برگزار شد.
منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک چهل و پنجمین سالروز فجر انقلاب اسلامی و ۳ هزار شهید استان سمنان گفت: امنیت پایدار در عرصههای مختلف حاصل خون شهدا بوده و ما بهعنوان فرزندان انقلاب با مبارزات خود رژیم دیکتاتوری را از صحنه ایران اسلامی محو و حماسه ۲۲ بهمن سال ۵۷ را آفریدیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: جوانانی که آتش نفاق را در سالهای نخستین پیروزی مهار کردند و در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند، در شرایط کنونی نیز آتش فتنهها را طی سالهای گذشته نیز مهار کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: فرزندان انقلابی که بهعنوان مدافعین حریم ولایت و مدافعین حرمین شریفین در سوریه نقشآفرینی کردند همواره و در همه جا مدافع کیان و ارزشهای مرزوبوم ایرانیاسلامی هستند.
شوقانی، ضمن تشکر از اقدامات و رقابت شرکتکنندگان در اختتامیه رویداد تولید محتوا استان سمنان اظهار کرد: دشمن چندین سال است که تمرکز و توان خود را علیه ایران اسلامی به کار بسته و انواع فتنهها را به وجود آورده و در این بازه زمانی به دنبال آن است که نتیجه تحرکات خود را در انتخابات ببیند.
این مقام مسئول در نهایت افزود: ما پایبند به جمهوری اسلامی بوده و تنها راه تحقق مردمسالاری دینی را شرکت در انتخابات میدانیم و از سوی دیگر شرکت در انتخابات حق مردم محسوب میشود، به همین خاطر همه باید در این راستا نقشآفرین باشیم.
بنا به گفته فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با جهاد در فضای رسانه و تولید محتوای فاخر جریان انتخابات به نتیجه مشارکت حداکثری با حضور آحاد مختلف مردم خواهد انجامید.
دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال دانشآموزی (موجینو) نیز در این مراسم گفت: مقابله با جنگ روایتها در فضای رسانهای میتواند درابعاد فرهنگی و هنری و اندیشه و محتوا کمککننده به انقلاب، نظام و قدرت ایران باشد.
تجلی خاطرنشان کرد: کمبودها و ضعفها در رابطه با تولید محتوای فاخر در قسمتهای مختلف فضای مجازی احصا شده و جوانان و نوجوانان علاقهمند برای تولید آثار کمی و کیفی در فضای مجازی دعوت شدهاند.
وی در ادامه افزود: باتوجهبه ضعف و کمرنگ بودن تولید محتوای فضای مجازی برنامهریزی برای برگزاری پنجمین رویداد در سه بخش بازی، نرمافزار و پویانمایی باتوجهبه اهمیت و تعداد بالای مخاطبان و تأثیرگذاری در این سه عرصه برنامهریزیها انجام و با ثبتنام و اجرای رقابت به سرانجام رسیده است.
دبیر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: طبق برآورد در بخش بازی ۴۰ میلیون بازیکار وجود دارد و باتوجهبه موضوع تقریباً ۳۷ میلیارد تومان در کشور هزینه میشود و در بخش پویانمایی باتوجهبه اینکه جامعه هدف فراگیر بوده و متشکل از کودکان، نونهالان، نوجوان، جوانان، بزرگسالان و حتی خانوادهها میباشد از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولین در این عرصه میتوانند دخیل بوده و در بالابردن کیفیت و اثرگذاری کمککننده باشند.