خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن دستاوردها در فضای مجازی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: همه تلاش های دشمن برای بی حس سازی و کتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی و کم جلوه دادن ایام الله فجر در بستر شبکه های اجتماعی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۰۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یوسف پورگجینی در جمع کارکنان اداره بهزیستی عجب شیر افزود: مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی عمدتا از بستر رسانه های اجتماعی به صورت دروغ و هدف دار تکثیر و توزیع می‌شود.
 
وی به چالش هویتی به وجود آمده از رسانه‌ها اشاره و بیان کرد: جوانان جامعه در معرض خطر هویت کاذب و برداشت های نادرست از واقعیت های موجود در جامعه هستند.
 
حجت الاسلام پورگجینی افزود: دشمن بر این باور است که قدرت دست کسی است که رسانه های جامعه و جهان را در اختیار دارد و این مسئله نیز متاسفانه به وقوع پیوسته و حقیقت دارد.
 
وی به اهداف شوم دشمنان در رسانه ها اشاره و اظهارداشت: بی حس سازی تفکر نسبت به رخدادهای مهم دنیا و اهمیت دادن چیزهای بی ارزش از اهداف جنگ رسانه ای دشمن است.
 
حجت الاسلام پورگجینی در پایان اضافه کرد: پیشرفت های فضایی، موشکی، علمی، تکریم حقوق زنان و .... گوشه ای از پیشرفت های بعد از انقلاب است اما ما در تبیین همین مسائل در فضای رسانه ای داخل هم ضعیف هستیم.
ارسال نظرات