خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شهرستان کارون گفت: برپایی میز خدمت در روستای جنگیه از توابع این شهرستان اقدامی سازنده برای گره گشایی از مشکلات مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در ادامه دیدارهای مردمی و حل مشکلات و مسائل مردم، میز خدمت با حضور  فرماندار، و دیگر مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان در روستای جنگیه  با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

سرهنگ صخری روز یکشنبه در حاشیه برپایی میزخدمت بر ضرورت استقبال از نقدهای سازنده تاکید کرد و افزود: برای پاسخگویی بهتر به سوالات شهروندان، میز خدمت همه ادارات بویژه ادارات خدمات رسان هر هفته در یکی از مناطق شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از کارکردهای این برنامه همین ارتباط مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد.

سرهنگ صخری ضمن قدردانی از حضور ادارات در میزهای خدمت و دیدارهای مردمی، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط با مسئولان هر هفته در این مناطق حضور پیدا کنند و مسئولان نیز راهکارهای گره‌گشای مشکلات مردم را ارائه دهند.

سرهنگ صخری با بیان اینکه باید ظرفیت درونی برای شنیدن نقدها بالا رود، بیان کرد: باید با سعه صدر از نقدهای منصفانه و سازنده  استقبال کنیم.

وی یادآور شد: سلاح امروز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و تلاش می کند با سم‌پاشی، افکار مردم را منحرف کند، برهمین اساس نیاز است مسئولان با برخورد خوب و تعامل با مردم ضمن امیدآفرینی و اجتماعی، سرمایه اجتماعی را در جامعه افزایش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها