جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان خبر داد
زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان از برگزاری عملیات نسیم حضور در راستای مشارکت حداکثری مردم در روستاهای هدف این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۲۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

برگزاری عملیات «نسیم حضور» در روستاهای هدف زنجان

سرهنگ جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد:در راستای حضور حداکثری و انقلابی روستاهای هدف در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان اقدام به برگزاری عملیات «نسیم حضور»نموده است.

 

وی با بیان اینکه این عملیات از ۱۱ بهمن ماه آغاز و تا ۱۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت،افزود:این عملیات با راهبری امامان روستا و هسته های جهادی برادران و خواهران در روستاهای هدف مناطق سه گانه اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: در این راستا ستاد تبیین با حضور معتمدین محلی و هسته جهادی روستاها تشکیل شده است و با استفاده از ظرفیت ماه رجب، اعیاد شعبانیه نسبت به تبیین و تشریح عملیات نسیم ظهور اقدام خواهد شد.  

 

غورقانلو با اشاره به اهداف این برنامه ادامه داد:هدف این عملیات این است که اهالی روستاهای هدف در روز انتخابات حضور پرشور و انقلابی داشته باشند و نماینده اصلح برای مجلس و خبرگان رهبری را انتخاب کنند. 

 

غورقانلو ابراز کرد: شرکت در انتخابات وظیفه اصلی محسوب می‌شود چرا که مقام معظم رهبری نسبت به این مهم تأکیدات زیادی دارند و مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد. 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات