افتتاح 4390 میلیارد ریال پروژه در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل

نماینده وزیر و رئیس امور عشایری ایران گفت: حجم اعتباری پروژه‌هایی که در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، 4390 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

افتتاح 4390 میلیارد ریال پروژه در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شایان نادری ظهر امروز در آئین افتتاح آب شرب آج اشمه مغان اظهار کرد: عشایر سلحشور و زحمتکش استان اردبیل نقش بسیار مؤثر وتوانمندی در تولید انواع محصولات کشاورزی و دامپروری دارند؛ این قشر زحمتکش ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: چهل و پنج سال است که کشورهای متخاصم انواع توطئه‌ها را بر علیه ملت ولایت مدار ایران انجام می‌دهند، ولی روحیه جهادی همین عشایر و کشاورزان است که ما را در تأمین مایحتاج کشاورزی محتاج بیگانگان نکرده است و کشورمان با عزت و سربلندی، پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

نماینده وزیر و رئیس امور عشایری ایران تصریح کرد: تاریخ پرفراز و نشیت انقلاب اسلامی نشان داده است که هرجا اتحاد و یکپارچکی بین مسئولان و تولیدکنندگان و بهره‌برداران بوده است؛ تمامی توطئه‌های دشمنان در نطفه خفه شده و نتوانسته‌اند عزم و اراده این ملت سرافراز را در رسیدن به خودکفایی و استقلال در تولید محصولات کشاورزی ناامید کنند.

نادری گفت: هر کجا به توان داخلی متکی بودیم، توانستیم از تمامی طوفان‌های سهمگین کینه و کدورت دشمنان به سلامتی عبور کنیم.

وی در رابطه با افتتاح‌های حوزه جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: حجم اعتباری پروژه هایی که در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، ۴۳۹۰ میلیارد ریال است.

ارسال نظرات