خبرهای داغ:
منادی گفت: اخبار خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر استان در خصوص طرح‌هایی که مدت‌ها عملیات اجرایی آنها متوقف شده داریم که به زودی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۲۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزستان در مراسم افتتاحیه اکران چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما مهر آبادان به برگزار کارگاه‌های نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره اشاره کرد و بیان داشت:در صدد هستیم زمینه حضور برخی هنرمندان را در استان کارگاه‌های نقد و بررسی فراهم کنیم.

منادی افزود: عدالت فرهنگی جز وریکرد اصلی و شعار اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نباید جغرافیا و فاصله شهرها تا مرکز مانعی برای مشاهده تولیدات فرهنگی و هنری توسط مردم باشد و در راستا تمرکززدایی اکثر برنامه‌ها فرهنگی و هنری خوزستان با رویکرد شهرستانی برگزار می‌شود.

وی به نگاه ویژه مردم و مسئولان به 2 شهر خرمشهر و آبادان اشاره کرد و بیان داشت:این شهرها همواره جلودار همه عرصه‌های فرهنگی و هنری به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:هر چه رویدادهای فرهنگی و هنری بیشتر برگزار شوند شور و هیجان در جامعه بیشتر خواهد شد و این مهم باعث بیدار شدن انگیزه‌های فردی برای آشنایی با هنرمندان و آثار هنری و جذب بیشتر علاقه‌ مندان هنر می شود.

وی بهمن ماه را قله عطف فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان خوزستان دانست و گفت: اخبار خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر استان در خصوص طرح‌هایی که مدت‌ها عملیات اجرایی آن ها متوقف شده داریم که به زودی اعلام خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه اکران چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد 19 فیلم در 2 سینمای مهر آبادان و نخل خرمشهر اکران خواهد شد که با کمک منطقه آزاد اروند هزینه بلیط همه فیلم ها برای مردم نیم بها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها