خبرهای داغ:
باقری:

میز خدمت کانون بسیج حقوقدانان ملایر به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

همدان-مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان ملایر گفت: میز خدمت کانون بسیج حقوقدانان به مناسبت دهه فجر روز چهارشنبه در محل دادگستری پذیرای همه مردم و مخاطبین دستگاه قضا است.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت ایام الله دهه فجر مسئولین قضائی و اعضاء بسیج حقوقدانان ملایر با حجت‌الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان ملایر دیدار و با آرمان‌هایی والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان ملایر در این دیدار با تاکید بر نقش بی‌بدیل رهبری و خدمت خالصانه به مردم این خدمت‌رسانی را باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه مجلس دانست.

باقری با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: میز خدمت کانون بسیج حقوقدانان به مناسبت دهه فجر روز چهارشنبه در محل دادگستری پذیرای همه مردم و مخاطبین دستگاه قضا است.

وی عنوان کرد: نشست فرهنگی بصیرتی نیز با حضور کارکنان دستگاه قضا در محل نماز خانه دادگستری در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود که این نشست با تبیین حضور حداکثری مردم و کارکنان دستگاه قضا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوالات است.

در پایان این جلسه از برخورد مسئولانه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و همکاری و ارتباط سازنده بسیج حقوقدانان و مسئولین قضائی تقدیر شد.

میز خدمت کانون بسیج حقوقدانان ملایر به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات