خبرهای داغ:
شاهرود_ در نشست قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود بر استفاده از ظرفیت جوانان محله و اتکاء به اهالی برای حل اساسی مشکلات محله تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۴۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

راه اساسی حل مشکلات محلات استفاده از ظرفیت جوانان و اتکاء به اهالی استبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست قرارگاه شهید شاطری شهرستان شاهرود با حضور اعضای قرارگاه و معاونت اجتماعی سپاه استان در محله اسلامی شهید بهشتی با برگزار گردید.
در ابتدای جلسه گروه سرود محله با اجرای سرود و دکلمه خوانی به استقبال اعضای قرارگاه شهید شاطری آمدند و سپس اعضا از بازارچه محلی اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.
در این نشست که با اولویت پیگیری مشکلات محله شهید بهشتی برگزار شد، حسین عموئی دبیر قرارگاه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه در محلات ارایه کرده و سپس رئیس شورای محله شهید بهشتی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات، همچنین مشکلات محله بیان و در ادامه کمیته‌های شورای محله گزارش فعالیت‌های خود را ارائه و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.
سرهنگ سیدحسین میرکریمی جانشین سپاه ناحیه شاهرود در این نشست ضمن حمایت از کار جهادی شورای محله، جلسه را جمع بندی و دستورات لازم را به کمیته‌های مربوطه در قرارگاه صادر کرده و اعضای قرارگاه را مأمور پیگیری مصوبات جلسه کردند.
سرهنگ مصطفی خانی معاونت اجتماعی سپاه استان نیز ضمن مقایسه پیشرفت‌های صورت گرفته در محله و شهرک نسبت به حدود ۷ سال پیش، راه حل اساسی رفع مشکلات محله را استفاده از ظرفیت جوانان محله و اتکاء به خود اهالی محله دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها