خبرهای داغ:
همایش طلایه داران عرصه خدمت رسانی و جشنواره مالک اشتر به همت سپاه خرم‌بید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت دهه فجر همایش طلایه داران عرصه خدمت رسانی به همت بسیج سازندگی و جشنواره مالک اشتر (تجلیل از برترین‌های عرصه‌های مختلف بسیج) با حضور بسیجیان، مدیران جهادی ، مسئولین شهرستانی و جانشین فرمانده سپاه فجر فارس سرهنگ هاشم جمالی و سرهنگ مهدی نظری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر برگزار شد.

 سرهنگ نظری ضمن خیرمقدم و تبریک دهه فجر،گزارشی از خدمات رسانی بسیج سازندگی ناحیه و نقش این خدمات درسرعت بخشیدن و پیش برندگی خدمات به جامعه وکمک به بهبود اقتصادی ارایه داد.

جانشین فرمانده سپاه فجر هم در این جلسه ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر و گرامیداشت یادو خاطره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: برای پیروزی در انقلاب‌های مختلف دنیا از سه مولفه کودتا، قدرت و ثروت استفاده می شود.

به گفته وی، حضرت امام در ابتدای نهضت و پیروزی در انقلاب هیچ کدام از این مؤلفه‌ها را نداشت و تنها با تکیه بر قدرت الهی و پشتوانه مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و دست زورگویان و ظالمین را از این کشور دور کند.

سرهنگ جمالی افزود: امام راحل در ادبیاتش همواره بر سه اصل تاکید داشت: اول شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی دوم صدور انقلاب به تمام جهان و مقدمه ظهور امام زمان و سوم اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به قدرت امروز انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده که این قدرت بر گرفته از رشادت‌های شهدا، ایثارگران و مقاومت مردم ایران است به طوری که ما جز ۱۰ کشور برتردنیا در عرصه فضایی و ۹کشور برتر در عرصه پزشکی و هفتمین کشور برتر دنیا در مسئله هسته‌ای هستیم.

سرهنگ هاشم جمالی تصریح کرد: همزمان با شهادت و خاکسپاری سردار دلها شهید قاسم سلیمانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ۱۳ موشک به پایگاه عین الاسد که در واقع طبق معاهدات جهانی جزو خاک آمریکا محسوب می‌شود هیمنه آمریکا را در دنیا متزلزل نمود و آنها بعد از این حادثه با برگزاری جلسات مختلف سکوت کردند و آن را یک مسئله عادی دانستند. ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا خواستار عدم واکنش و پاسخ به حمله ایران بود چرا که در صورت حمله، ایران تمام پایگاه‌های آمریکا را در خلیج فارس بمباران خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار