خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۷۶۵۸۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

سردار خادم سید الشهدا در همایش روز حفاظت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات، گفت: یکی از ارکان مقدس جمهوری اسلامی که برای ما قدرت آفرین بود، رهبر جامعه و امامین انقلاب هستند.

 

او افزود: امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی در جهان هستند که به واسطه رهبری است که با قدرت در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس صحنه‌ها و عرصه‌ها را مدیریت کردند.

 

سرتیپ پاسدار سید الشهدا با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح آماده اند در مقابل دشمنان صف آرایی نمایند و خود را به اثبات رسانده‌اند، یادآور شد: اگر پایگاه عید الاسد بمباران شد، نشان از قدرت ایران است و ایران به آمریکا هشدار داده اگر خطا بکنند صدها موشک از سوی جمهوری اسلامی برایشان آماده است.

 

او اظهار داشت: اگر عملیات والفجر ۸ که نماد عملیات حفاظت اطلاعات است را با «طوفان الاقصی» گره بزنیم، می بینیم که هر ۲ عملیات «رعایت اصل غافلگیری» بر علیه دشمن رعایت شده و به پیروزی رسیدیم.

 

سرتیپ خادم سید الشهدا با اشاره به اینکه این رعایت اصول حفاظتی و گفتار است که باید مردم نیز آن را رعایت نمایند، متذکر شد: دشمنان ما به دنبال این هستند که به هر شکلی اطلاعات جمهوری اسلامی را افشا نمایند؛ اگر شهروندان رعایت کنند نتیجه این قدرت‌ها برای ما در نهایت پیروزی است.

 

او در پایان از مردم خواست تا با حضور پای صندوق های رای انتخابات پرشوری را برگزار کنند زیرا برای ایران قدرت، وحدت و آسایش دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها