با طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رزمایش جهادگران فاطمی در ساری آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

ه گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ رزمایش جهادگران فاطمی در ساری همزمان با طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پنجمین روز از دهه مبارک فجر و به همت گروههای جهادی و بسیجیان پایگاه شهید مهدوی حوزه حضرت امام جعفر صادق(ع) و پایگاه نرجس حوزه حضرت زینب(س)رزمایش جهادگران فاطمی در پائین دزای شهرستان ساری با اعلام رمز "یا حضرت موسی کاظم ع "آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بسیج مازندران؛ رزمایش جهادگران فاطمی با افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی در قالب نمایشگاه عرضه محصولات خانگی با عنوان" هارِش، بَوِر" با عرضه بیش از ۱۰ نوع محصول بومی محلی و به همت ۱۹ گروه جهادی افتتاح و آغاز به کار کرد.

این بازارچه که در حسینیه حضرت باب الحوائج پائین دزای ساری بر پا شده است شامل محصولاتی از قبیل پرورش و فروش گل و گیاه، تولیدات پوشاک (زنانه، بچه گانه، مردانه)، بسته بندی انواع ادویه جات، تولید انواع صنایع دستی چوبی، تولید انواع عرقیجات، تولید انواع بدلیجات، عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، تولید و عرضه عسل، تولید ماشین جوجه کشی، تولید دستگاه خشک کن میوه، تولید میوه های خشک شده می باشد.

گفتنی است همزمان با این برنامه ۱۰۰۰ بسته غذای گرم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر نیز تهیه و در مناطق آسیب پذیر و خانواده های نیازمند توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها