اطلاعیه بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

درخت انقلاب استوار تر از دیروز در برابر تند بادها ایستاده

بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه به مناسبت دهه فجر تأکید کرد: پرچم سه رنگ انقلاب در دستان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر قله های شرف و افتخار در اهتزار است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اطلاعیه سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر به شرح ذیل صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

دهه فجر و انقلاب اسلامی اسم رمز تحول خواهی و خروش میلیونی مردم مسلمان ایران در راه نیل به اهداف بلند خود و پایانی بر عصر تسلیم و کرنش دربرابر ابرقدرت‌های شرق و غرب است.

انقلابی که پشت نظام استکباری را لرزاند و دامنه ی این لرزش ها با وسعتی بود که تا کنون نیز دشمنان ما هر روز بیش از دیروز انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و در این راه از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگذار نکرده است.

ملت رشید ایران اسلامی همه ساله در ایام الله دهه فجر با گرامیداشت پایان دوران ستمشاهی و آغاز عصر جدید، امید آفرین و تحول محور انقلاب اسلامی، این پیام را به جهانیان بلکه به تاریخ مخابره می کنند که درخت انقلابی که بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) کاشت، امروز استوار تر از دیروز دربرابر تند بادها ایستاده و پرچم سه رنگ انقلاب در دستان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر قله های شرف و افتخار در اهتزار است.

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اعلام می دارد اساتید نیز همگام با مردم عزیز و انقلابی با بیان عشق و ارادت قلبی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، همگام با اقشار مختلف جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش خواهد نمود تا ان شاءالله تشکیل مجلسی قوی در جهت اقتدار ایران اسلامی را شاهد باشیم.

ارسال نظرات