سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: بسیج در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشت ودرمان ،اقتصادی برای خدمت به مردم زاهدان ،برنامه های جدیدی در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

بسیج در ابعاد مختلف برنامه های جدیدی در دستور کار خود داردسردار «غلامرضا سلیمانی» رئيس سازمان بسیج مستضعفین کشور ،در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ،ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اقدامات بسیج در زاهدان گفت: برخی از اقداماتی که بسیج در این خطه از سرزمین پهناور میهن اسلامی ایران آغاز و سبز پوشان ولایت مدار سپاه استان نیز آن را پی گیری کردندخوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است‌.

وی در ادامه با بیان اهداف این سفر و بازدید از اقدامات و برنامه های بسیج افزود: بسیج در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشت ودرمان ،اقتصادی برای خدمت به مردم زاهدان ،برنامه های جدیدی در دستور کار خود دارد.

سردار سلیمانی ضمن ابراز امیدواری از مثمر ثمر بودن این طرحها خاطرنشان کرد :به مرور که این طرحها احداث و راه اندازی شود وبه بهره برداری برسد، مردم خواهند دید که این خدمات برای آنهاست وطعم شیرین این خدمات را خواهند چشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از دیگر برنامه های سفر خود را بهره برداری از مرکزدرمانی نبوت عنوان کرد و یادآور شد :عزیزان ما در بسیج در حال رایزنی هستند که در این مکان هم با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان یک کار خوب بهداشتی درمانی را شروع کنند. که امیدواریم توافقات نهایی شده و این عمل خوب و خداپسندانه هم بزودی شروع شود.

گفتنی است: بازدید از درمانگاه سیدالشهدا، محله کرامت، سخنرانی در جمع طلاب و روحانیون بسیجی در حوزه امام جعفر صادق علیه السلام زاهدان، افتتاح درمانگاه نبوت راهدان، دیدار با بسیجیان از برنامه های سفر یک روزه سردار سلیمانی رئيس سازمان بسیج مستضعفین کشور به زاهدان است.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار