خبرهای داغ:
انتخابات در کشور ایران به عنوان یک مردم سالاری دینی، سرنوشت کشور را رقم می‌زند که طی انتخابات گذشته با شور و شعف خاص و مردمی، تمام اهداف پلید و خبیثانه دشمن را خنثی و نابود می‌سازد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این یادداشت بدین شرح است:

مردم قهرمان ایران با وجود سختی‌ها، مشکلات و ناکارآمدی برخی مسئولین، همیشه در میادین انتخاباتی حضور یافته و در آزمون مهم و حساس کشور خوش می‌درخشند.

نتیجه آزمون بدون تردید به سرنوشت و آینده کشور تاثیرات مثبت و منفی به‌سزایی خواهد داشت.

حال اینکه عملکرد رسانه‌ها در رشد حضور و مشارکت حداکثری نقش بی‌بدلیلی را ایفا می‌کند. تشویق مردم به شرکت در این آزمون از وظایف اصلی رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی می‌باشد.

میدان رسانه، میدان جنگ تن به تن با دشمن است. هرچه رسانه‌ها در این میدان مجهزتر و پرقدرت تر در عین بی‌طرفی حاضر شوند، تاثیر گذاری آنها بر افکار عمومی جامعه و همچنین مصرف کنندگان فضای مجازی و رسانه‌ای خواهد بود.

رسانه‌ها با بیان واقعیت‌ها به دور از فرافکنی منفی می‌توانند تنور انتخابات را گرم نمایند. رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب وقت آرایش نظامی رسانه‌ای در شبکات اجتماعی رسیده و باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب و ایجاد امیدآفرینی متحد شوید.

یقینا با اتحاد و همبستگی رسانه های انقلابی، سینرژی چشمگیری در رقم زدن حضور و مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه خواهیم داشت.

سمانه نجفعلی

ارسال نظرات