خبرهای داغ:
با هدف ارتقاء توانمندی فرماندهان و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س)، اردو تشکیلاتی یک روزه‌ای در حوزه علمیه آیت الله ایروانی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

فاطمه محبوبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در رابطه با برگزاری این اردو تشکیلاتی گفت: کارگاه یک روزه توانمندسازی فرماندهان و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) با حضور شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در محل مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) با اشاره به هدف از برگزاری این اردو، ابراز داشت: تقویت بنیه‌های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی اعضاء شورای حوزه و فرماندهان، آشنایی بیشتر و بهتر با مسئولیتی است که در پایگاه دارند و این کمکی در راستای پیشبرد اهداف و تحقق آن در بسیج است.

محبوبی افزود: بروزرسانی اطلاعات شوراهای پایگاه های مقاومت بسیج بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست سازماندهی، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این اردو تشکیلاتی بود.

وی بیان داشت: این روحیه انقلابی، جهادی و تفکر بسیجی است که سخت ترین کارها را به خوبی و با درایت تمام انجام می دهد، لذا در این امر مهم لازم و ضروری دانستیم کارگاه های توانمند سازی را برای فرماندهان و اعضای محترم شورای حوزه و پایگاه داشته باشیم تا مدیران ارشد این شجره طیبه با تخصص و علم روز بتوانند هدایت سکان این کشتی ارزشی را بدست بگیرند.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات