خبرهای داغ:
تکریم خانواده معزز شهیدان اروجعلی محمدی و شهباز محمدی با حضور سرهنگ شیخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزپارت و ریاست تبلیغات اسلامی و فرماندار شهرستان در منزل پدر شهیدان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ مراسم دیدار با خانواده معزز شهیدان اروجعلی محمدی و شهباز محمدی با حضور سرهنگ شیخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزپارت و ریاست تبلیغات اسلامی و فرماندار شهرستان در منزل پدر شهیدان با آنها دیدار کرده اند .

 

 

سرهنگ شیخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزپارت ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی گفت خانواده های معظم شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است و اینک هفته دفاع مقدس بهانه ایست جهت عرض ارادت و عیادت و صله ارحام از والدین گرانقدر شهدا و یادگاران جنگ تحمیلی میباشد .

 

وی همچنین بیان کرد خانواده‌ هایی شهدا مدرس صبر و ایثار هستند آنان فرزندان دلبند خویش را تقدیم راه اسلام کردند و در این راه صبر نمودند و این بسیار ارزشمند بود که چنین روحیه صبر و ایثار و استقامت به جوانان مومن و انقلابی منتقل گردد

ارسال نظرات
پر بیننده ها