اهوازیان:

مهمترین مصداق دفاع از حرم جمهوری اسلامی مشارکت پرشور در انتخابات است

همدان-مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به سخن «حاج قاسم» مبنی بر اینکه «ایران حرم است»، گفت: امروز مهمترین مصداق دفاع از حرم جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۷۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالفتاح اهوازیان در اولین یادواره شهدای گردان پدافند هوایی و سردار شهید «محمدعلی رفیعی»، شهید شاخص سال ۱۴۰۲ تیپ انصار الحسین(ع) همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای عملیات والفجر اظهار کرد: این مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها برای جامعه انسان‌ساز است و باید آنها را حفظ و تقویت کرد.

وی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام توان و نبوغ نظامی خود دفاع کردند و کم نگذاشتند، امروز هم حضور در جبهه جنگ فرهنگی از آن جنگ مهمتر است.

کارشناس جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید سلیمانی با اشاره به جایگاه شهید «سید رضی موسوی» گفت: این شهید که در مکتب شهید رفیعی‌ها تربیت شد، تمام عمرش را در حال مبارزه و جهاد بود و جبهه مقاومت و مردم منطقه، امنیت و پیروزی‌های خود را مدیون این شهید بزرگ هستند.

وی  با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما وظیفه داریم شرایط آن زمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم چراکه مردم و جوانان ما از وضعیت خفت بار دوران پهلوی ناآگاه هستند.

سردار اهوازیان ادامه داد: روزگاری بر ملت ایران در دوران پهلوی گذشته است که با یاد آن انسان احساس حقارت و خجالت می‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در دوران رژیم طاغوت بر ما سوار بودند و سگ آمریکایی بر شاه ایران شرافت داشت، اما امروز دشمنان کجا هستند و در چه جایگاهی قرار دارند؟

مشاور فرمانده کل سپاه بیان کرد: بسیاری از مردم جامعه ما در دوران گذشته در اوضاع فلاکت بار زندگی می‌کردند اما امروز می‌بینید در دورترین نقاط کشور هم رفاه و پیشرفت و امکانات تامین شده است.

وی گفت: به برکت انقلاب و ولایت، امروز سربازان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و گروه‌های مقاومت برخاسته از انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه از منافع جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

اهوازیان با اشاره به سخن «حاج قاسم» مبنی بر اینکه «ایران حرم است»، گفت: امروز مهمترین مصداق دفاع از حرم جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با تقبیح برخی کسانی که با ادعای رد صلاحیت جریان خود به دنبال اتهام زنی به نظام اسلامی هستند، گفت: برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۵۵ نفر از همه احزاب و سلایق جامعه تایید صلاحیت شده‌اند.

کارشناس جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید سلیمانی افزود: حزب الله نباید اجازه دهد تا بیان‌ها و قلم‌های فاسد علیه نظام و انقلاب و ارزش‌ها لجن پراکنی کنند.

وی مردمی بودن را از صفات مهم «حاج قاسم سلیمانی» برای جذب جوانان دانست و گفت: با مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان انس بگیرید و حقایق را برای آنها بیان کنید، دل‌های مردم برای پذیرش ارزش‌ها و حقانیت ما آماده است.

اهوازیان همچنین با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت و جنایات اسرائیل در غزه گفت: آنچه در رسانه‌ها درباره جنگ غزه گفته می‌شود با آنچه که واقعیت میدان است تفاوت دارد؛ میدان جنگ در غزه کاملاً به نفع جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی در حال تحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات