خبرهای داغ:
فرمانده بسیج وزارت دفاع؛

فضای مجازی یک فرصت فوق‌العاده برای کشور است

مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت دفاع در نخستین گردهمایی «فعالان فضای مجازی» بسیجیان وزارت دفاع گفت: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۲۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

فضای مجازی یک فرصت فوق‌العاده برای کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج وزارت دفاع؛ همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، نخستین گردهمایی «فعالان فضای مجازی» بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور بسیجی «محمد کوهی» مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت دفاع، سخنرانان و اساتید برجسته حوزه رسانه و فضای مجازی و نیز جمعی از بسیجیان فعال حوزه فضای مجازی وزارت دفاع صبح امروز در سالن همایش امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) سازمان صنایع الکترونیک ایران(صاایران) برگزار شد.

در این گردهمایی که به همت بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به میزبانی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) سازمان صنایع الکترونیک ایران(صاایران) برگزار شد، فعالان فضای مجازی بسیجی وزارت دفاع در خصوص مسائلی چون سواد رسانه‌ای، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت مقابله با جنگ نرم دشمن، تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی تبادل نظر کردند.

در این گردهمایی بسیجی «محمد کوهی» مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت دفاع خاطر نشان کرد: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است.

کوهی با بیان اینکه حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود، گفت: این راهبرد ما است و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم، شبکه‌سازی و انسجام بخشی از اجزای لاینفک این مهم است.

وی شناخت ابعاد مختلف فضای مجازی از سوی مردم و مسئولان را بسیار مهم دانست و گفت: سلاح اصلی جنگ ترکیبی در دنیا، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی است.

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در جنگ نرم نیز همانند دفاع مقدس نیاز به ساماندهی نیروها داریم که باید افسران جنگ نرم که عموما همگی جوانان و نوجوانان هستند همانند جوانان و نوجوانان دفاع مقدس، دو شاخصه مهم توکل داشتن قلبی به خداوند و اطاعت‌پذیر بودن از رهبری را داشته باشند، زیرا باید از جوانان دهه هشتادی امثل همت ها، باکری ها، باقری ها و... تولید و تکثیر بشود.

فرمانده بسیج وزارت دفاع در پایان عنوان کرد: در کنار وجود این لشکر سایبری که به واقع کارآمد و موثر می‌باشد، هرکس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک ساز و کار کامل وارد این عرصه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار