به مناسبت دهه مبارک فجردر تنگستان:

از خانواده جانباز وآزاده دفاع مقدس دیدار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر از خانواده رزمنده بسیجی بهرام زنده بودی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید عالی زنده بودی روستای قباکلکی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،حجت الا سلام والمسلمین سید مصطفی موسوی دراین دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت:دیدار با خانواده جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود:جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم رزمندگان وجانبازان بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه و اهداف آنان سنگین می کند.

در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت شهید عالی زنده بودی نیز ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد:زندگی و حیات انسان‌ها بسته به هدفی که در راه آن تلاش می‌کنند، ارزش می‌یابد و شما جانبازان و شهدا زندگی خود را در مسیر بالاترین و بهترین اهداف اهداء کردید.

درپایان بهرام زنده بودی ،جانباز وآزاده هشت سال دفاع مقدس ضمن تشکر از حضور مسولین روستا در منزل ایشان وتوجه به جانبازان و ایثارگران گفت:لبیک به فرمان امام راحل واتحاد و همبستگی رزمندگان اسلام برای دفاع از کیان و ناموس خود ،حسی وصف نشدنی دارد واز انجام آن تا پایان عمر لذت میبرم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات